سایت دانلود نرم افزارها بازی و جانبی

سایت دانلود نرم افزارها بازی و جانبی

سایت دانلود بهترین نرم افزارها شبیه سازهاءدانلود از سایت ما به صورت نیم بها می باشد پس لذت شو ببرید.
سایت دانلود نرم افزارها بازی و جانبی

سایت دانلود نرم افزارها بازی و جانبی

سایت دانلود بهترین نرم افزارها شبیه سازهاءدانلود از سایت ما به صورت نیم بها می باشد پس لذت شو ببرید.

دانلود بهترین شبیه ساز کنسول PS2 برای کامپیوتر و اندروید

http://s12.picofile.com/file/8397934950/PCSX2_Cover.jpg

پی‌سی‌اس‌ایکس۲ نرم‌افزار امولاتور کنسول بازی پلی‌استیشن ۲ در محیط رایانه است. این نرم‌افزار که برای دو سیستم عامل ویندوز و لینوکس طراحی شده است، قابلیت انجام اکثر بازی‌های انتشاریافته برای پلی‌استیشن ۲ را در محیط ویندوز و لینوکس فراهم می‌کند. نرم‌افزار از ۲۱ زبان پشتیبانی می‌کند و در سال 2002 شروع به کار کرد و اول به خاطر بازی معروف PS2 یعنی God of War این برنامه را ساخته بودند اما با گذشت سال ها چرطرفدار بودند کنسول های چون PS1 و PS2 از گذشته تا کنون این نرم افزار در سال اواخر 2015 به نسخه نهایی خود نزدیک شد که ما آن نسخه را با تمامی امکان و راحت در اختیار شما قرار دادیم،نسخه جدید و غیر رسمی اندرویدی PCSX2 با نام Nether اکنون در دسترس است دارای کنترلر دوئل شاک برای کسانی که میخواهند با دوئل شاک بازی های خود را انجام دهند.

نکته مهم: ما نسخه مخصوص کامپیوتر این شبیه ساز را تست کرده و تمامی فایل های لازم را در آن گنجاندیم پس نیازی به دانلود Bios فقط نسخه کامپیوتر این شبیه ساز نخواهید داشت.بازدیدکنندگان عزیز

لینک دانلود مستقیم:

PCSX2-PC

لینک دانلود کمکی:

PCSX2.PC

لینک دانلود مستقیم نسخه اندروید:

AetherSX2-apk

NetherSX2-apk

لینک دانلود کمکی نسخه اندروید:

AetherSX2.apk

لینک دانلود مستقیم بایوس مخصوص نسخه اندروید و کامپیوتر :

Bios-PS2

لینک دانلود کمکی بایوس مخصوص نسخه اندروید و کامپیوتر:

Bios.PS2

اکنون این نرم افزارها در سیستم خود نصب کنید و با خانواده لذت ببرید و موفق باشید.

نظرات 17 + ارسال نظر
مسی یکشنبه 30 مهر 1402 ساعت 01:16

سلام رفیق.
من کامپیوترم رم۶،سی پی یو corei5
گرافیکnvidia gt430هست.
نسخه ps2رونصب کردم.ولی بعضی بازیها کیفیت پایین روان اجرا میشن،کیفیت رو بالا میخوام بزارم بازی کند میشه.تنظیمات شبیه ساز رو روی چه حالتی بزارم،بتونم روان و باکیفیت قابل قبولی بازی کنم

علیک سلام،قسمت درایو رو اگر Intel تون قوی هست روی intel و اگر هم AMD یا Nvidia تون فعاله و قویه روی این ها تنظیم کنید همه این تنظیمات داخل قسمت مربوط تنظیمات Directx شبیه ساز موجودهبا تشکر از نظرات شما بازدیدکنندگان گرامی

احد سه‌شنبه 9 اسفند 1401 ساعت 10:27

با سلام ، آیا شبیه سازی وجود داره که بشه با کنترلر و دسته در اندروید باکس استفاده کرد ؟

علیک سلام،اگه منظورتون دسته های است که به گوشی اندروید متصل میشه برای بازی راحتتر،بله،همه شبیه ساز های اندروید اون کنترلر ها رو قبول دارند و باهاشون بازی میشه کرد.با تشکر از نظرات شما بازدید کنندگان گرامی

شهراد پنج‌شنبه 20 بهمن 1401 ساعت 20:53

سلام ببخشید من فایل نصبی رو نصب کردن فایل bios رو هام دانلود کردم چطور باید خدای جنگ دو رو بازی کنم؟

علیک سلام،گفتم فایلها bios شبیه ساز رو انتقال بدید به پوشه bios ش بعد قبل اجرا کردن بازی رو اندروید باید تیم bios رو هم بزنید و بعد روی iso بازی کلیک کنیدبا تشکر از نظرات شما بازدید کنندگان گرامی

رضا دوشنبه 10 بهمن 1401 ساعت 11:37

برای اجرا خدای جنگ باید فقد از این برنامه استفاده کرد یا برنامه های دیگری هم میخواهد
توروخدا زود جواب بدید

بله،فقط این برنامه رو نصب کنید و قبلش هم حتما bios PS2 رو دانلود کنید چون باید داخل شبیه ساز نسخه اندروید حتما در قسمت bios فایلهای درون bios PS2 انتقال بدید و در شبیه ساز اندروید قبل بازی باید bios کنسول و تایید کنید تا بازی رو اجرا کند،برای سرعت بازی در اندروید حتما وارد تنظیمات گوشی شده و بدانید که vulkan گوشی تون بهتر عمل می کند یا opengl گوشی تونبا تشکر از نظرات شما بازدید کنندگان گرامی

محمدرضا یکشنبه 9 بهمن 1401 ساعت 15:20

سلام من برنامه AetherSX2دارم شوک سمت راست چطوری وصل میشه

علیک سلام،وصل نمیشه چون نسخه تکمیل شده است سازندگان تنظیمات custome کنترلر ها رو عوض کردند و متاسفانه مشخص نیست تنظیمات دلخواه کنترلرهای PS2 کجا قرار دادند،متاسفانهبا تشکر از نظرات شما بازدید کنندگان گرامی و عزیز

آرش شنبه 8 بهمن 1401 ساعت 19:38

سلام ببخشید من میخوان مورتال کامبت شائولین مانکس رو دانلود کنم برای اندروید میرم تو دایموند پی اس ۲ میگه فایل bios انتخاب کنید من نمیتونم میرم تو bois هیچ کدومو نمیتونم انتخاب کنم

علیک سلام،فایل bios PS2 دانلود کنید و فایل هاشو به قسمت دیتا شبیه ساز در قسمت bios شبیه ساز انتقال بدید،بعد بازی راحت اجرا میشود،هر بازی که iso شو درون گوشی تون داشتید که مخصوص PS2 بودند.با تشکر از نظرات شما بازدید کنندگان گرامی و در آخر به نظرات فاقد ایمیل و دارای ایمیل فیک پاسخی داده نمیشود برای اشخاصی کامنت فیک ثبت میکنند فکر میکنند مدیریت نمی داند

محمد سه‌شنبه 27 دی 1401 ساعت 19:47

سلام من شبیه سازAexter SX2 رو نصب کردم میشه راهنمایی کنید چطوری شوک سمت راست رو بیارم

علیک سلام،یک قسمتی به نام custome کنترل داره شبیه PSP که میتونید دل بخواه کنترلر های بازی تون و ویرایش کنیدبا تشکر از نظرات شما بازدید کنندگان گرامی و عزیز

یزدان جمعه 17 تیر 1401 ساعت 14:08

ممنون پس اگه نسخه جدیدشو اوردین برام ارسالش کنین

علیک سلام، در سایت قرار خواهیم داد وقت ارسال نداریم و ما فقط نرم افزار و برنامه های جانبی در سایت قرار می دهیم

یزدان پنج‌شنبه 16 تیر 1401 ساعت 19:27

سلام من شبیه ساز رو نصب کردم و خدای جنگ1برزخ رو دانلود کردم و بایوس هم دانلود کردم و مراحل نصب رو به خوبی مو به مو رفتم ولی وقتی وارد بازی میشم مینویسه شبیه ساز پلی2نمیتواند پاسخ دهد ایا میخاهید ببندید؟ من چیکار کنم کشکلش چیه گوشی من هواویy611هست اندروید6رم 14گیگ هست مشکلم چیه؟

علیک سلام،مشکلی از شبیه ساز نیست فقط نسخه شبیه ساز Ps2 اندروید کمی قدیمی تر است بعدا وقت کنیم نسخه جدید اندروید را قرار می هیم روی همین پست مربوطه به شبیه ساز PS2 پس صبور باشید،چون سرعت نت پایین است.

Ali پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1401 ساعت 16:46

سیستم مورد نیازش چیه وقابل مموری در هر جای بازی است

علیک سلام، سیستم مورد برای کدام دستگاه اندروید یا کامپیوتر؟ درست بیان کنید منظور خود تون رو با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی و عزیز

Mohammad جمعه 7 آبان 1400 ساعت 08:15 http://qrbanpwrhsyh51@gmail.com

ببخشید کامل نگفتم مثل من میرم ps2. برای اندروید دانلود میکنم به جای apk فایل فشرده است نمیدونم چیکار کنم استخراج کنم اگه بگین ممنون میشم واقعا کار تون درسته زود جواب میدید خیلی ممنون

علیک سلام، فایل rar که در آن bios رو قرار دادیم میتونید با برنامه rar اندروید بازش کنید به راحتی.

Mohammad پنج‌شنبه 6 آبان 1400 ساعت 20:04 http://qrbanpwrhsyh51@gmail.com

سلام خسته نباشید من دانلود میکنم برای اندروید به نامrar باید چیکار کنم لطفاً بگید

علیک سلام، برای نسخه اندروید فقط فایل بایوس است که rar است بقیه همه apk هستند،دقیق تر منظور خود را بیان کنید.

میشه بگید بایوس چه کمکی میکند

بایوس برای نرم افزار شبیه ساز مثل یک داروی کمک کننده است فقط چون خوده کنسول PS2 درون خودش بایوس داشته است برای شبیه ساز آن هم بایوس قرار داده اند و این را بگویم که شبیه ساز PS2 برای کامپیوتر کامل بوده و بایوس و تمامی لوازم جانبی را درون خود دارد فقط باید برای اجرای بازی ها این دو نرم افزار کامپیوتر را برای پشتیبانی نصب کنید Directx 9 و Virtual C++ 2015 مخصوص هر دو سیستم عامل و برای پشتیبانی بیشتر Directx SDK و Directx 11 فقط برای کامپیوتر نسخه اندروید فقط تنظیم گوشی می خواهد و متصل کردن فایل بایوس به آن . با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

سلام وقت بخیر بعضی از بازی ها مانند batman begins خط های قرمز میاد و کنده میشه بگید چطور این مشکل رو درست کنم

در کامپیوتر با نصب کردن Directx 9 و پردازش ویدئو بازی PS2 رو روی Directx 9 تنظیم کنید مشکل تصویر این خط قرمز ها برطرف می شود ، اما باید در قسمت پشتیبانی Directx 9 رو به صورت Hardware یا Software انتخاب کنید که Software اطمینان بیشتری از نظر کیفیت تصویر به بازی های PS2 می دهد. چون Directx 9 پدر پردازش کل بازی های ویدئویی و همه برنامه کامپیوتر می باشد. اما اگر این مشکل در گوشی اندروید باشد باز هم باید قسمت پشتیبان شبیه ساز شوید و بایوس را حتما به آن متصل کنید و بعد شبیه ساز اندروید را تنظیمات ش را با گوشی خود یکی و برابر کنید تا هم سرعت و تصویر بازی با کیفیت عالی پردازش شوند. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

Mehdi شنبه 24 آبان 1399 ساعت 01:48

درود ادمین جان.این فایل شبیه ساز نسخه اندروید رو دان کردم نصبم کردم.بایوس رو هم دان کردم.بایوس رو باید تو پوشه بخصوصی بذارم؟چیکارش باید بکنم اصلا یکم توضیح میدی عزیز.

علیک سلام بله،باید درون فایل به خصوصی نصب کنید با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی

تیکن دارک جمعه 14 شهریور 1399 ساعت 23:31 http://bshop.in

سلام عزیز لطفا شبیه ساز PS3 برای PC قرار بدید ممنونم با تشکر

نسخه نهایی منتشر شد و سالم بود،حتما قرار خواهیم داد.

تیکن دارک پنج‌شنبه 13 شهریور 1399 ساعت 21:21 http://bshop.in

سلام عزیز ممنون بخاطر شبیه ساز خوبتون لطفا شبیه ساز ps3 هم برای pc قرار بدید ممنونم با تشکر لطفا فایل bios هم بزارید

فایل Bios برای کدوم!این پست که تکمیل است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد